Dinsdagavond was er een explosie op het balkon van Liam Payne! Het balkon ging in vlammen op, maar gelukkig kon Liam nog net zijn beste vriend Andy redden van de vlammenzee. Met Liam zelf is er gelukkig niets aan de hand.

Explosie
De explosie ontstond doordat één van de vrienden van Liam de gasfles in de terrasverwarmer verwisselde. Daarbij ging iets mis en de gasbrander explodeerde. Liams best friend Andy is in zijn gezicht en op zijn handen voor 20 procent verbrand. De anderen twee liepen oppervlakkige brandwonden op.

Helping hand
Liam was in de keuken toen de ontploffing plaatsvond. Hij zou meteen naar buiten zijn gesprint om te helpen. Dat verbaast ons helemaal niet, want Liam heeft wel eens laten weten dat hij brandweerman was geworden als hij niet in 1D zou zitten.